CBB Mobil anvender telenors netværk og har en daglig score på 3.9 ud af 5 baseret på anmeldelser fra den seneste uge.
Nedenfor kan du se et udvalg af deres produkter, hvad kunderne siger om servicen, samt kontaktoplysningerne til CBB Mobil kundeservice.
CBB Mobil A/S Frederikskaj 8 2450 København SV Danmark |
|
kundeservice@cbb.dk | |
50505050 |
CBB Mobil tilbyder forskellige mobilabonnementer med masser af tale og data, fri tale, abonnement med musikstreaming eller Basis for dem med et lille forbrug.
Alle abonnementer inkluderer lynhurtig 4G-hastighed og har ingen binding.
CBB Mobil bruger Telenor og Telias fælles netværk, hvilket giver kunderne et stærkt netværk og god dækning i hele Danmark.
Det er en pris, som gives til det selskab, der har de mest loyale kunder.
Prisen afspejler deres fokus på at levere god kundeservice, brugervenlighed, høj kundetilfredshed og anbefalinger fra kunderne.
CBB har vundet Loyalty Award for tredje år i træk (2020, 2021, 2022) og femte gang i alt.
CBB Mobil startede i 2001 under navnet "Club Blah Blah" og fokuserede på at tilbyde billige mobilabonnementer uden binding og ekstra afgifter.
Deres nemme prisstruktur gjorde dem populære og førte til, at de blev opkøbt af Sonofon (nu Telenor) i 2004.
Med et Udlandsabonnement fra CBB Mobil kan man tage sin mobil med til udlandet og bruge den i 43 lande.
Det er en god løsning, hvis man fx har brug for at ringe hjem, søge information, eller finde vej på ferien.
CBB Mobil har en god dækning og et stabilt netværk via TT-netværket, så din tale og data er af høj kvalitet over det meste af Danmark.
De dækker mere end 99 % af befolkningen og har flest master i Danmark med ca. 4.200, og sætter ca. 30 nye master op hvert år, heriblandt 5G master.
CBB tilbyder en nem og gratis måde at skifte mobilabonnement på, hvor de tager sig af at opsige det nuværende abonnement og flytte nummeret til deres eget netværk.
De tilbyder også fleksibilitet til at skifte abonnementer, overvåge forbrug og få hjælp fra kundeservice.