Lebara
Gå direkte til deres hjemmeside
Få mobilabonnement med data, fri SMS/MMS og roaming i EU inkluderet hos Lebara. Ring til Danmark og 60+ lande og oplev fremragende kundeservice.
Lebara anvender telenors netværk og har en daglig score på 4.8 ud af 5 baseret på anmeldelser fra den seneste uge.
Nedenfor kan du se et udvalg af deres produkter, hvad kunderne siger om servicen, samt kontaktoplysningerne til Lebara kundeservice.
Mobilabonnementer
Kunderne siger:
- Sandra: Fem funklende stjerner
- Jesper: God hurtigt service
- Ole: Flytning af tlf. nr.
- Martin: Virker som forventet
- Shiv: Fejl SMS om min dataroaming
- Kaja: God service
- Steen: Benjamin
- Kirsten: Fik hurtigt og professionel hjælp til…
- Philip: Jeg kunne ikke se indgående opkald, når jeg var i en samtale.
- Poul: Kompetent vejledning fra Nicolai med…
Lebara kundeservice
Besøg hjemmeside | |
Lebara Aps Bådehavnsgade 2C 2450 København Danmark |
|
infodk@lebara.com | |
50101010 |
Lebara's mobilabonnementer tilbyder data og timer inkluderet, samt mulighed for at ringe til Danmark og 60+ andre lande.
Der er roaming i EU inkluderet, fri SMS/MMS i Danmark, og mulighed for ubegrænset internetdeling.
Det er også nemt at flytte sit nummer og der er fremragende kundeservice.
Abonnementet kører på samme netværk som Telenor og Telia, og der er automatisk fornyelse af abonnementet.
Derudover er der også en velkomstpakke med f.eks. gratis simkort og 2 GB data!
Lebara taletidskort
Lebara taletidskort er en type mobilabonnement, hvor man forudbetaler for et bestemt antal taletidsminutter, sms'er og data, og man kan bruge tjenesterne, indtil saldoen er opbrugt.
Når saldoen er opbrugt, kan man genoplade sit taletidskort. Lebara taletidskort kan købes i forskellige størrelser og med forskellige mængder taletidsminutter, sms'er og data, så man kan vælge det, der passer bedst til ens forbrug.
Lebara taletidskort giver også adgang til Lebaras netværk, som benytter sig af Telia/Telenors fællesnetværk, TT.
Hvad er Mit Lebara
Mit Lebara er en online selvbetjeningsportal, hvor Lebara kunder kan administrere deres mobilabonnementer.
Portalen giver kunderne mulighed for at se deres saldo og forbrug, ændre deres abonnement, tilføje ekstra data eller minut-pakker, se betalingshistorik, administrere roaming-indstillinger og meget mere.
Det er også muligt at top up ens konto og købe internationale minut-pakker via Mit Lebara.
Portalen er tilgængelig på Lebaras hjemmeside og i form af en app til smartphones.
Du finder lignende selvbetjeningsmuligheder hos konkurrenterne, såsom Mit CBB, Mit OiSTER og Mit Telmore.
Lebaras historie
Lebara Group blev stiftet i 2001 og introducerede Lebara Danmark i 2005. Ifølge Lebara Danmarks Wikipedia-side er selskabet ét af Danmarks største uafhængige teleselskaber med en kundebase på mere end 2,5 millioner kunder internationalt.
Lebaras hovedsæde ligger i England, men selskabet har afdelinger i Tyskland, Frankrig, Australien, Holland, Spanien og Schweiz.
Lebara tilbyder billig international kommunikation til mere end 50 lande, herunder Danmark, og har en omsætning på 165 millioner kroner årligt.
Blandt de lande, der er inkluderet i Lebaras internationale kommunikationstilbud er Australien, Bangladesh, Belgien, Brasilien, Bulgarien, Canada, Chile, Cypern, Danmark, Finland, Frankrig, Grækenland, Holland, Hong Kong, Island, Indien, Indonesien, Irland, Israel, Italien, Kina, Kroatien, Letland, Litauen, Luxembourg, Macao, Malaysia, Malta, Mexico, New Zealand, Norge, Pakistan, Polen, Portugal, Puerto Rico, Rumænien, Singapore, Slovakiet, Spanien, Storbritannien, Sverige, Sydkorea, Thailand, Tjekkiet, Tyrkiet, Tyskland, Ungarn, USA, Venezuela og Vietnam.
Ud over disse lande inkluderer Lebaras kommunikationstilbud også lande som Afghanistan, Argentina, Costa Rica, Egypten, Filippinerne, Færøerne, Irak, Iran, Japan, Jordan, Libanon, Nigeria, Palæstina, Rusland, Schweiz, Sri Lanka, Sydafrika, Syrien, Taiwan og UAE.