Call me mobilabonnement: Fri data & Fri tale med Danmarks bedste 4G-netværk. Ingen binding og ingen skjulte gebyrer. Find dit mobilabonnement hos Call me.
Call me anvender telias netværk og har en daglig score på 4.1 ud af 5 baseret på anmeldelser fra den seneste uge.
Nedenfor kan du se et udvalg af deres produkter, hvad kunderne siger om servicen, samt kontaktoplysningerne til Call me kundeservice.
Call me, Telia Danmark Holmbladsgade 139 2300 København S Danmark |
|
[email protected] | |
43669090 |
Call me, som du sikkert allerede kender, er et teleselskab, der blev grundlagt helt tilbage i 1997.
I februar 2007 blev teleselskabet opkøbt af TeliaSonera og øgede derved TeliaSoneras markedsandel i Danmark.
I dag er Call me et af de mest foretrukne teleselskaber.
Call me er et mobilselskab, der tilbyder billige og enkle abonnementer til mobiltelefoni og mobilt bredbånd på Telias netværk uden oprettelsesgebyr eller binding.
De tilbyder også et bredt udvalg af gadgets og eksklusive rabatter til deres kunder gennem CLUB CALL ME.
Call me har fokus på kundeservice, og har vundet Loyalty Award flere gange siden 2015.
Deres selvbetjeningssystem, "MIT CALL ME", giver kunder mulighed for at administrere deres abonnementer, og kundesupport kan nås via mail, chat eller telefon.
Call me kan også hjælpe med at flytte kundens nummer til deres netværk.
Call me tilbyder gratis oprettelse og ingen binding på deres mobilabonnementer, som kører på Nordens bedste netværk med god dækning og hurtig forbindelse.
Derudover kan man vælge at betale for en ny telefon eller andet tilbehør over 6, 12 eller 24 måneder rente- og gebyrfrit.
Man kan nemt holde overblik over sine abonnementer og forbrug på deres selvbetjeningsportal "Mit Call me", og deres kundeservice er tilgængelig via chat, mail og telefon.
Call me tilbyder også altid gode tilbud på mobiler og tilbehør, og har mange positive anmeldelser på Trustpilot.